ДепартаментТелекомуникации
Особености на телевизионния мениджмънт Второ допълнено издание

Особености на телевизионния мениджмънт Второ допълнено издание
Иво Драганов, Издателство Валентин ТраяновНаучни и учебни издания
Второ допълнено издание
Управлението на електронни медии и по-специално на телевизия е нова материя, както за България, така и за Европа. В рамките на ЕС размерът на инвестициите и приходите надхвърлят десетки милиарди евро. Новата индустрия изисква мениджъри с академична подготовка и професионален опит. Засега на тази територия се реализират хора с близки професии и общи познания. От гледна точка на този професионален и финансов контекст темата за особеностите на телевизионния мениджмънт е важна и навременна. В днешно време телевизията, каквато е една от тезите в този труд, изгражда социокултурни модели на поведение, създава примери за подражателство, налага гледни точки и тон на всеки дебат по всички актуални проблеми от съвременното обществено-политическо, икономическо, социално и културно развитие на обществото и държавата. Затова тезата, която анализираме заслужава сериозно внимание.