ДепартаментТелекомуникации
Телевизионното програмиране в общия аудиовизуален контекст : [Монография]
В днешно време телевизионните програми, каквато е тезата в тази книга, изграждат социо-културни модели на поведение, създават примери за подражателство, налагат гледни точки и тон на дебати по всички актуални проблеми на обществото и държавата. Телевизията променя нагласи, формира възгледи, създава дневен ред на обществото. Досега не е анализиран проблемът, че нашите ценности са оставени на стихията на комерсиалните интереси. Тезата на автора е, че ниското образователно ниво на народа детерминира ниското качество на телевизионните програми. Търговското начало в телевизията, изразено в битка за аудитория, води до все по-голямо снижение на масовия вкус. Спиралата е низходяща с непредвидими последици. Последиците ще плаща обществото...
Година на издаване: 2012
Корици: Меки
ISBN: 9789545357107
Език: Български
Размери: 21x14
Страници: 198
Тегло: 221 грама
Издателство: Нов български университет